positieve impact op Medewerkers, de business en de wereld

The Purpose Company

Positieve impact op medewerkers, de business én de wereld om ons heen

Wat doet The Purpose Company in het kort

Wij maken met The Purpose Company graag samen met onze klanten, door middel van meer geïnspireerde medewerkers, een positieve impact op de business én wereld om ons heen. De markt zit in de transitie van de belevings- naar de betekeniseconomie en middels een modulair verrijkingstraject willen wij daar met onze klanten aan bijdragen. De verrijking zit ten eerste in het toevoegen van purpose die breed in de organisatie wordt gedragen. De bewustwording hiervan verhoogt het welzijn onder de medewerkers, wat resulteert in een hogere verbondenheid aan de organisatie, meer motivatie, meer loyale klanten met als resultaat de groei van de organisatie. Ten tweede betekent het een verrijking in de zin van meer welvaart voor de organisatie. Op deze manier wordt betekenisvol ondernemen een natuurlijke keuze, waarbij de intrinsieke motivatie van de hele organisatie wordt omgezet in actie, persoonlijke- en economische groei.

Het modulaire verrijkingstraject bestaat uit (management) consultancy voor het finetunen of bepalen van de purpose, een trainingstraject met workshops om maximaal draagvlak in de organisatie te genereren en ons online Purpose Dashboard om de groei van welzijn te monitoren en te ontwikkelen.

Kortom: The Purpose Company begeleid om betekenisvol ondernemen "van het papier af te krijgen" en daadwerkelijk te laten ervaren binnen het het bedrijf en in contact met jullie klanten!

Voor purpose is een positieve bijdrage aan de wereld essentieel

Naast de missie, de visie en de values van de organisatie dient purpose in de betekeniseconomie als belangrijk onderdeel van de strategie van de organisatie. Het vinden van de juiste purpose, die past binnen de strategie en cultuur van de organisatie, is een behoorlijke uitdaging.

Purpose sluit daarnaast nauw aan bij het vinden van het doel om een positieve bijdrage te leveren aan de wereld. Als inspiratie voor deze positieve bijdrage aan een betere en mooiere wereld is al veel onderzoek gedaan. Veel onderzoek is gebundeld in de Sustainable Development Goals (SDG's) van de United Nations. Heel veel doelen die bijdragen aan purpose zijn aan één of meerdere van deze SDG's te koppelen.   

De global sustainable development goals van de united nations

The Purpose Company EduTrainment



EduTrainment, oftwel de combinatie van Educatie, Training en Entertainment.

(Online) inspiratiesessies waar kernwoorden kunnen gelden als positief, welzijn, purpose en gastbeleving in de betekeniseconomie. Het doel is maximaal verbinden met de (online) deelnemers.

Hieronder vier suggesties voor EduTrainment:

1.    Staff - all levels: Betekenis economy & verrassende klantbeleving - Disney & bijdragen aan welzijn

2.    Board / Management: (nog) succesvoller in de Betekeniseconomie - Fundament onder (nog meer) betekenisvol werken

3.     HR / HRM professionals: Aantrekkingskracht en retentie – (nog) aantrekkelijk(ere) werkgever & maximaliseren van geluk bij medewerkers - Laat de betekenis economie voor jouw werken

4.     Leerlingen en studenten: Gastcolleges ter motivatie en inspiratie in deze onzekere tijden - Interactieve sessies, met groepswerk en eventueel thuiswerkopdracht.

Stuur mij meer informatie over EduTrainment

E-mailadres
E-mail
Country
City
Address
Your Field
Your Field 2
How did you find us?
Your Question?
Jouw toelichting
Attachments

Max number of files: 1